Jest wiele form zachęcenia naszych klientów do kontaktu z nami od poczty e-mail po kanały social media. Może jednak urozmaicić swój serwis www o czat na żywo z konsultantem?
Na rynku istnieje wiele rozwiązań dotyczących czatów na żywo w tym artykule skupimy się jednak na darmowym rozwiązaniu tawk.to
Czat na żywo to niezwykle angażująca forma kontaktu z Twoją firmą. Po tradycyjnych kanałach takich jak e-mail, telefon czy formularz kontaktowy moduł czatu jest interaktywny i zachęcający do kontaktu. Wszystko dzieje się przy tym w czasie rzeczywistym dając klientom wrażenie opieki “premium”.
Tawk.to to darmowe rozwiązanie które umożliwia uruchomienie modułu czatu na stronie www. Narzędzie to daje dużo możliwości konfiguracji m.in.:
- ustawienie odpowiedniego wyglądu modułu
- ustawienie godzin pracy – czat wyświetli się w odpowiednio skofigurowanych godzinach
- na czacie może pracować równolegle kilka osób
- mamy dostęp do historii czatów
- czat obsługujemy przez stronę www lub (rekomendujemy) aplikację mobilną tawk.to – dzięki temu gdy ktoś do nas napisze – powiadomienie w aplikacji nas o tym poinformuje
- dostosowanie do RODO

Rozwiązanie działa również na urządzeniach mobilnych.
Dzięki temu w łatwy sposób “na żywo” możemy rozmawiać z naszymi klientami.


Narzędzie jest proste w obsłudze. Jeżeli jesteś zainteresowany umieszczeniem takiego czatu na swojej stronie – skontaktuj się z nami.