Angażuj swoich klientów przez czat na żywo (tawk.to)

Jest wiele form zachęcenia naszych klientów do kontaktu z nami od poczty e-mail po kanały social media. Może jednak urozmaicić swój serwis www o czat na żywo z konsultantem?

Na rynku istnieje wiele rozwiązań dotyczących czatów na żywo w tym artykule skupimy się jednak na darmowym rozwiązaniu tawk.to

Czat na żywo to niezwykle angażująca forma kontaktu z Twoją firmą. Po tradycyjnych kanałach takich jak e-mail, telefon czy formularz kontaktowy moduł czatu jest interaktywny i zachęcający do kontaktu. Wszystko dzieje się przy tym w czasie rzeczywistym dając klientom wrażenie opieki “premium”.

Tawk.to to darmowe rozwiązanie które umożliwia uruchomienie modułu czatu na stronie www. Narzędzie to daje dużo możliwości konfiguracji m.in.:

  • ustawienie odpowiedniego wyglądu modułu
  • ustawienie godzin pracy – czat wyświetli się w odpowiednio skofigurowanych godzinach
  • na czacie może pracować równolegle kilka osób
  • mamy dostęp do historii czatów
  • czat obsługujemy przez stronę www lub (rekomendujemy) aplikację mobilną tawk.to – dzięki temu gdy ktoś do nas napisze – powiadomienie w aplikacji nas o tym poinformuje
  • dostosowanie do RODO
Moduł czatu na przykładzie ADRstudio.pl

Rozwiązanie działa również na urządzeniach mobilnych.

Dzięki temu w łatwy sposób “na żywo” możemy rozmawiać z naszymi klientami.

Przykład po kliknięciu w czat
Prosty panel do zarządzania czatem

Narzędzie jest proste w obsłudze. Jeżeli jesteś zainteresowany umieszczeniem takiego czatu na swojej stronie – skontaktuj się z nami.

Przepraszam, czy mogę na słówko?

Staramy się dostarczać jak najlepszy content i zależy nam aby informować Cię o kolejnych ciekawych materiałach. Polub nasz fanpage @adrstudiopl aby być na bieżąco z aktualnymi trendami: